Sepet 0
Alışveriş Sepetiniz

Toplam: 0 TL

Sıkça Sorulan Sorular
Sipariş verebilmek için üye olmak zorunlu mudur?

CoffeeBeans, üye olmadan da sipariş verebilme opsiyonunu sunar. Ürünlerden haberdar olmak, sonradan yeniden teslimat bilgileri doldurmamak ve siparişlerinizi dilediğinizce kontrol edebilmeniz için üye olmanız tavsiye edilir. 

Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

 

Siparişinizi oluştururken öncelikle doğru ürünü seçtiğinize emin olun, emin olamadığınız veya seçmek için destek aradığınız takdirde bizimle iletişime geçebilirsiniz. Sonrasında aradığınız lezzetin size ulaşabilmesi için adres bilgilerinizi eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurun.

Nasıl sipariş verebilirim?

Aşağıdaki adımları takip ederek CoffeeBeans’ten kolaylıkla sipariş verebilirsiniz:

1.Adım:  Sipariş vermek istediğiniz ürünün sayfasına gelin; gramaj seçimi ve öğütme öğütme şeklini seçtikten sonra, "Sepete Ekle" butonunu tıklayarak ürünü sepetinize ekleyin. Bir alışverişte sepetinize birden fazla ürün ekleyebilirsiniz. Sağ üstte sepetinize giderek siparişinizin özetini bir kez daha kontrol edebilirsiniz. Bu aşamada ürün adetini güncelleyebilir ya da istemediğiniz ürünleri sepetinizden çıkartabilirsiniz. Sepetinizi oluşturduktan sonra "Alışverişi Tamamla" butonuna tıklayarak devam ediniz.

2. Adım: Bu adımda iletişim bilgileri, teslimat ve fatura adreslerini girebilirsiniz. Teslimat ve fatura adreslerinin farklı olmasını istiyorsanız iki farklı adres tanımlayabilirsiniz. Teslimat adresi ürününüz kargolanır, fatura adresine ise ürünün faturası kargolanır.

3.Adım: Bu aşamada ödeme şeklini belirtmeniz ve istenilen bilgileri girmeniz gerekmektedir. Ödeme seçenekleri arasında kredi kartı, havale, EFT ve payTR yer almaktadır. Seçtiğiniz ödeme şekline göre coffeebeans.com.tr tarafından güvenli ödeme sayfasına yönlendirileceksiniz. Ödemeniz onaylandığında sipariş onayınız mail adresinize yönlendirilecek ve siparişinizin gönderim süreci başlayacaktır.

Sipariş verdikten sonra siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

Sipariş verdikten sonra kullanıcı panelinizden siparişinizi takip edebilirsiniz. Üye değilseniz; sipariş sonrası mail adresinize siparişinizin oluşturulduğuna dair mail gelmektedir buradaki sipariş numaranız ile web sitemizin en altında yer alan “Sipariş Takibi”nden siparişinizin güncel durumunu öğrenebilirsiniz veya kargoya verildikten sonra gelen kargo takip numarası ile ürünün teslimat durumunu takip edebilirsiniz.

Ürünüm hasarlı/eksik geldiğinde ne yapabilirim?

Kargo teslim edilirken üründe hasarlı, yanlış ya da eksik fark ederseniz, kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyip, ürünü teslim almayın. Kargo masrafları tarafımızdan karşılanacaktır.

Eğer teslimat sonrasında fark ederseniz, en geç 14 gün içinde info@coffeebeans.com.tr adresi üzerinden bizimle iletişime geçin. İade hakkını kullanabilmek için ürünün faturasını saklayınız.

Siparişimi iptal veya iade edebilir miyim?

Siparişinizi kargolanmadan önce iptal edebilirsiniz. Kargolanmış ürünlerinizi, hasar görmemiş ve paketleri açılmamış şekilde iade etme hakkına sahipsiniz. İptal/iade işlemleri için info@coffeebeans.com.tr adresine sipariş numaranızı ve detayları içeren bir mail göndererek bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Bu sitenin altyapısı iMağaza E-Ticaret tarafından sağlanmaktadır.